top of page

voor-NIWA 2023

Filmen vind ik oneindig veel moeilijker dan fotograferen. Het begint er al mee dat ik niet echt de goede apparatuur voor het maken van filmopnames heb. Ja, mijn spiegelreflex fotocamera kan prima filmopnames maken, maar de technische mogelijkheden zijn daarvoor veel beperkter dan voor het maken van foto's. Een fotocamera is om te fotograferen. Een filmcamera om te filmen. Zoals bijna iedereen beschik ik ook over een mobiele telefoon die zo ongeveer alles kan. Het resultaat doet me elke keer versteld staan.


Ik kreeg diverse complimenten voor het filmpje, dat ik zonder pretenties of ambities heb gemaakt.






Tussen start en finish had ik als wedstrijdleider de mogelijkheid om vanaf het boven- en het benedendek van 'De Bonck' opnames te maken. Het enige wat ik daarna gedaan heb, is de geschikte fragmenten aan elkaar plakken. Verder niet bewerkt. Zo staat de wind er nog ononderdrukt op. Waaien deed het.

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page