top of page

De TT van Nieuwkoop

Aan het begin van het zeilseizoen had ik dit evenement niet in mijn planning. Niet als deelnemer, niet als wedstrijdleider. Maar dan gebeurt het onverwachte: je wordt gebeld. Ik had dit weekeinde geen andere dingen in de agenda. Ik was bereid om op het mooiste startschip van Nederland te gaan staan, de Binck. Doordat er niet veel vrijwillige handjes beschikbaar waren, was het soms wel een beetje jongleren.


Tussen de start en de finish had ik tijd om nog wat foto's te maken. Zaterdag met mijn telefoon, zondag met mijn gekneusde spiegelreflex. Lekker windje, Hollandse luchten, sportieve strijd en nog altijd wonderschone bootjes.



Voor foto's: klik hier


Voor een korte film: klik hier


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page